Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Dream Kebab Noordwijkerhout. Meer weten? Ontdek meer
Stefan
27 jun 2026 om 22:11
Kapsalon und Pizza Hawaii waren beide geschmacklich sehr gut. Auch die Menge war ok. Ein Stern Abzug für die lange Wartezeit.
Anamarija
26 jun 2026 om 22:57
It’s always something with this restaurant, they forget to put drinks or ordered food is not prepared properly or replacing item without asking if you want something else, in the end I payed for something that I’m not consuming.
marion
23 jun 2026 om 19:05
het eten was goed verpakt, lekker op goede temperatuur. de smaak is altijd perfect! zo veel smaak en niet te overmatig gekruid en de groenten erbij altijd erg vers en knapperig.
Giel
20 jun 2026 om 22:42
verbrand vlees. slappe patat